اماکن گردشگری برای بهره مندی جانبازان و معلولان مهیاتر شود

اماکن گردشگری برای بهره مندی جانبازان و معلولان مهیاتر شود

اماکن گردشگری برای بهره مندی جانبازان و معلولان مهیاتر شود

مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران گفت: شورای شهر و شهرداری تهران کمک کنند که اماکن گردشگری و دیدنی برای استفاده جانبازان،ایثارگران و معلولان مهیاتر شود.

به گزارش ایسنا رضا جلالی در بازدید از ستاد نوروزی گردشگری شهرداری تهران اظهارکرد: قطعا شورای اسلامی شهر و شهرداری تهران باید کمک کنند که زیر ساخت‌های گردشگری تقویت و اماکن  گردشگری و دیدنی برای استفاده جانبازان،ایثارگران و معلولان مهیاتر شود.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: ابتکار و خلاقیت‌های دوستان جوانمان در ستاد گردشگری برای میزبانی از میهمانان نوروزی واقعا شایسته تقدیر و ستایش است.فعالیت این ستاد علاوه بر خدمات دهی به گردشگران به نوعی  موجب «کار آفرینی موقت» نیز شده است و شاهدیم که طیف جوانی در این ستاد و ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی مستقر در سطح شهر، «ایثارگرانه» و «مخلصانه» مشغول فعالیت هستند.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران جلالی در پایان اظهارکرد: باید تلاش‌های دوستانمان در ستاد گردشگری دیده شود.اقدامات همکارانمان در  ستاد گردشگری شهرداری تهران،روح تازه ای را به کالبد شهر تهران تزریق کرده است و  به مسافران خدمات مطلوبی ارائه می‌شود.