نخستین جشنواره ورزشی معلولین دانشگاه تهران برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ورزشی معلولین دانشگاه تهران برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ورزشی معلولین دانشگاه تهران برگزار می‌شود

نخستین جشنواره ورزشی کم‌توانان جسمی (معلولین) دانشگاه تهران، یکشنبه، 26 آذرماه جاری در بخش آقایان و دوشنبه 27 آذر در بخش بانوان برگزار می‌شود.

این جشنواره به منظور اهتمام در گسترش و ارتقای سطح فعالیت‌های ورزشی و تربیت‌بدنی در بین کم‌توانان جسمی (معلولین) دانشگاه تهران (دانشجویان و کارکنان) از طریق ایجاد انگیزه‌، حسن تفاهم، آمادگی جسمانی و روحی و رقابت سالم توأم با رفاقت و اخلاق ورزشی طراحی شده است.

نخستین جشنواره ورزشی کم‌توانان جسمی (معلولین) دانشگاه تهران در رشته‌های پنالتی گل کوچک‌، بولینگ‌، ضربه پنالتی هاکی، پرتاب توپ بسکتبال، دارت و شطرنج (ویژه روشندلان) برگزار خواهد شد.

کارکنان و اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه تهران که دارای معلولیت جسمی هستند و روشندلان مجاز به شرکت در این جشنواره هستند. هر بازیکن در هر رشته که دارای توانایی و علاقه‌مندی باشد، می‌تواند شرکت کند. ورزشکاران جهت پذیرش، باید کارت پرسنلی دانشگاه (برای کارکنان و اعضای هیئت علمی) و یا کارت دانشجویی (برای دانشجویان) به همراه داشته باشند.

همچنین حضور یک سرپرست از پرسنل هر دانشکده الزامی است و به دانشکده‌ای که در جدول رده‌بندی بالاترین امتیاز را کسب کند، لوح و یادبود اهدا خواهد شد.

به مقام‌های اول تا سوم هر رشته نیز جایزه، حکم و مدال اهدا خواهد شد.