بستری موقت , بازتوانی و توانبخشی مدرن

بستری موقت , بازتوانی و توانبخشی مدرن

بستری موقت , بازتوانی و توانبخشی مدرن

آغاز فعالیت مرکز شبانه روزی نگهداری موقت بیماران آسیب های نخاعی بعد از ترخیص از بیمارستان و بعنوان مراقبت های ثانویه را در مرکز طرشت مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران به اطلاع کلیه عزیزان می رساند .
پیشرفته ترین دستاورد در امر نگهداری و مراقبت برای معلولین آسیب های نخاعی معلولیت های ناشی از آسیب های نخاعی در زمره شدیدترین نوع معلولیت ها می باشد .
نگهداری و مراقبت از این عزیزان علاوه بر هزینه های گزاف سبب مشکلات فیزیکی و روحی برای فرد معلول , افراد خانواده اش و مراقبین او می شود . عدم آگاهی به روش ها و طریق های مختلف , نحوه نگهداری از این بیماران عامل مهم و اصلی دشواری ها و بیماری های جانبی و بعدی آنان می گردد .
این عدم توجه و نداشتن تجربه از نخستین لحظه بستری در بیمارستان آغاز می شود و این غفلت در تمامی دورانی که بیمار در بیمارستان بستری است ادامه می یابد و پس از تثبیت معلولیت و اندکی توصیه های پزشی از طرف بخش درمان به امید خدا رها می گردد .
و دقیقا مشکلات از همین لحظه آغاز می گردد . در مدت بسیار کوتاهی معلول با انواع ❇️عوارض جانی ناشی از معلولیت از قبیل :
 زخم بستر
 عفونت های مجاری اداری
 شکستگی ها و در رفتگی های زمان جابجایی
مشکلات روحی و روانی
و سرانجام بازگشت دوباره به بیمارستان به همراه تعداد بیشماری از دردها .

مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران که پیشرفته ترین نوآوری ها را برای رفاه زندگی مددجویان ارائه می دهد با داشتن تجربه بسیار شایسته به عنوان مهم ترین مرکز حمایتی مددجویان آسیب های نخاعی گام های مهمی را در راستی توانبخشی و آموزشی مددجویان خویش به انجام رسانده است و اکنون با افتخار و سرافرازی

برای اولین بار در ایران مددجویان پس از ترخیص از بیمارستان در این مرکز پذیرفته می شوند و ضمن مراقبت و درمان های ثانویه به مددجو, خانواده او و مراقبین آنها روش های نوین نگهداری و مراقبت در منزل به آنان آموزش داده می شود و بدین گونه از بروز زخم بستر , عفونت های گوناگون برای مددجو جلوگیری به عمل می آید .
در طول دوره بستری  مددجویان در بخش های مختلف فیزیوتراپی , کاردرمانی , اتاق ADL
و شرکت در کلاس های مشاوره ای توانمندی های باقی مانده خویش را تقویت نموده و به نحو چشم گیری و در حد شایانی شرایط دلخواه را بدست می آورد و با زندگی کردن برای مدت کوتاهی در بین دیگر مددجویان که اکنون با همت و تلاش توانسته اند بزرگترین یاری رسان به دیگر همنوعان خویش شده اند روحیه مقاومت , جنگندگی و صبوری را بدست می آورند که در زندگی آتی آنان بسیار موثر می باشد .
کلیه امکانات در نظر گرفته شده در این مرکز از مدرن ترین و پیشرفته ترین وسایل موجود در درمان بیماران نخاعی می باشد و به جهت اهداف خیریه بنیان گذاران این مرکز حمایتی هزینه های بسیار مناسبی تعیین شده است . امیدواریم بتوانیم به بالاترین سطح درمان , نگهداری و سلامتی برای مددجویان عزیز دست بیابیم.

➖برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 7-44270566  و 22733715 , 22733729 تماس حاصل فرمایید. ➖

توجه ویژه اساتید و جراحان مغز و اعصاب , ستون فقرات و مدیران بیمارستان هایی که جراحی های نخاع و ستون فقرات در آن بیمارستان ها انجام می پذیرد را به این مرکز جدید جلب می نماییم .