‎مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران ضیافت پروانه ها در بام تهران را برگزار نمود .

‎مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران ضیافت پروانه ها در بام تهران را برگزار نمود .

‎مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران ضیافت پروانه ها در بام تهران را برگزار نمود .

در شب تولد امام دوم شیعیان حضرت امام حسن بن علی(ع) کریم اهل به روال سالهای قبل مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران در مراسم باشکوهی و با حضور بیش از دوهزار نفر مشتمل بر معلولین و تعدادی از افراد خانواده های آنان در محوطه بام تهران واقع در مجتمع تفریحی توچال این میلاد خجسته را جشن گرفت.

 مقدمات این همایش بزرگ از روزهای قبل تدارک دیده شده بود اما همانگونه که انتظار می رفت همراهان از قبل مشخص شده بودند ولیکن تعداد بیشتری با مددجویان در این برنامه بسیار باشکوه شرکت کردند.

 مسئولین که در طی برنامه های مختلف به این نوع عملکرد آگاه بودند از قبل ملزومات لازم را پیش بینی نموده و پذیرائی ها به نحو شایسته صورت پذیرفت.

 تمامی برنامه ها از قبل در جلسات مختلف با حضور مدیرعامل مرکز حمایتی آقای علی ضرابی، سایر مسئولین و همیاران مورد بررسی و طراحی قرار گرفته بود اما طوفان و باران بهاری یک ساعت قبل از آغاز برنامه کلیه تدارکات آماده شده در محوطه را برهم زد اما با تلاش فراوان بار دیگر فضا را آماده ساخته ، ولیکن کلیه مراحل پذیرش دچار اشکال گردید و هماهنگی ها مختل شد و با برنامه ریزی ضرب الاجل همه برنامه ها به روال عادی برگشت.

‎با فرارسیدن زمان افطار بسته بندیهای بسیار شکیل که شامل تمامی نیازهای روزه داران در آنها لحاظ شده بود به همراه آب گرم در اختیار عزیزان قرار گرفت.

 مسئولین مختلف دولتی و سازمان های بهزیستی بهمراه نیکوکارانی که در تمامی لحظه ها به یاری  می شتابند تا شخصیت و صیانت مددجویان حفظ گردد در این مراسم شرکت نمودند و دیگر عزیزانی که دعوت داشتند اما به علت طوفان و ترافیک شدید نتوانستند در این مراسم حضور یابند ضمن تماسهای تلفنی عذرخواهی نموده و اشتیاقی را که برای شرکت در مراسم داشتند که صورت نپذیرفت به مسئولین مرکز حمایتی اعلام نمودند.

 گروه تواشیح اولین برنامه را با اجرای سرودهای زیبای مذهبی در مدح امام حسن(ع) و دیگر امامان و همچنین فضیلت ماه مبارک رمضان آغاز نمودند و سپس برنامه شاد جنگ مجری توجه حاضرین را جلب نمود و متعاقب آن برنامه گروه موسیقی سنتی مورد توجه خاص قرار گرفت.

 مدیرعامل محترم مرکز حمایتی آقای ضرابی با حضور در فضای زیبای سن ضمن تبریک این عید بزرگ و ماه مبارک رمضان گزارش کوتاهی از فعالیت های انجام شده مرکز در موارد مختلف به اطلاع حاضرین رساند و حواله هدایای باارزشی که مشتمل بر ویلچرهای برقی ١٠ عدد ،عادی ٣٨ عدد و حمام ١٠ عدد بود را برای عزیزان اعلام نمود که دریافت کنندگان این هدایا می توانند  در واحدهای تجریش، مولوی و یا طرشت با هماهنگی قبلی  و در دست داشتن مدارک شناسایی هدایای خویش را دریافت نمایند.

 آقای ضرابی ضمن سخنان خویش از زحمات بی دریغ و عاشقانه کارکنان، همیاران و نیکوکارانی که این جشن را تدارک دیده بودند قدردانی نمودند و این همبستگی را مورد ستایش قرار دادند.

 برنامه های شاد و موسیقی ساعاتی دیگر ادامه یافت و در خاتمه بسته های شام که به نحوی زیبا و پرمحتوا آماده شده بود بصورت گرم در اختیار حاضرین قرار  گرفت.

 شایسته است از مسئولین محترم سامانه حمل و نقل ویژه جانبازان و معلولین بویژه آقای پرتوی ، حراست سامانه و عزیزانی که از ساعتها قبل از برنامه و زمانی طولانی بعد از پایان برنامه مددجویان را به محل بام تهران آورده بودند و به منازلشان برگرداندند و همچنین از مدیریت محترم مجموعه بام تهران و صاحبان رستورانها که فضای خویش را برای راحتی مددجویان در اختیارآنها قرار دادند سپاسگزاری و قدردانی نماییم.

 امیدواریم خاطره این شب زیبا با تمامی مشکلاتی که باران و طبیعت باعث بوجودآمدن آنها شده بودند برای عزیزان شرکت کننده به یادگار بماند و شب خوشی را در کنار یکدیگر به شادی گذرانده باشند.