یک زوج معلول ورامینی 8 فرصت شغلی برای معلولان ایجاد کردند

یک زوج معلول ورامینی 8 فرصت شغلی برای معلولان ایجاد کردند

یک زوج معلول ورامینی 8 فرصت شغلی برای معلولان ایجاد کردند

با افتتاح کارگاه تولیدی یک زوج معلول ورامینی در روستای محمدآباد عرب ها ، 8 معلول تحت پوشش بهزیستی مشغول به کار شدند.
این کارگاه تولیدی که به همت یک زوج معلول ورامینی روز چهارشنبه آغاز به کار کرد ، در زمینه بسته بندی حبوبات فعالیت می کند.
معاون سیاسی انتظامی فرماننداری ورامین در این مراسم گفت: این زوج جوان با راه اندازی این کارگاه ثابت کردند که جمله معلولیت ، محرومیت نیست فقط در شعار خلاصه نمی شود بلکه واقعیتی است که اگر به آن توجه شود می تواند به بروز استعدادهای معلولان منجر شود.
عباسعلی سعیدیان افزود: ظرفیت بهزیستی در حمایت از توانخواهان علاوه بر حمایت های مادی و معنوی باید به سمت مستقل ساختن آنان پیش رود تا افراد دیگری نیز بتوانند از حمایت های این سازمان برخوردار شوند.
دهیار روستای محمدآباد عرب ها نیز گفت: این زوج معلول که با فعالیت خود ، هشت فرصت شغلی برای سایر معلولان به وجود آورده اند در حال حاضر در محلی استیجاری مشغول به کارند که تلاش می شود تا با همکاری مسئولان، مکان مناسبی برای فعالیت آن ها ایجاد شود.
حمید معماری بیان کرد: پیشنهاد اهداء 200 متر مربع از اراضی روستا به این زوج معلول به شورای اسلامی روستای محمد آباد ارائه شده تا پس از تصویب با همکاری بهزیستی و بنیاد مسکن ، مکانی مناسب برای ادامه فعالیت اقتصادی این افراد احداث و به رایگان در اختیار آن ها قرار گیرد.