سنگین‌ترین شکست بسکتبال باویلچر زنان و عدم اطلاع‌رسانی فدراسیون

سنگین‌ترین شکست بسکتبال باویلچر زنان و عدم اطلاع‌رسانی فدراسیون

سنگین‌ترین شکست بسکتبال باویلچر زنان و عدم اطلاع‌رسانی فدراسیون

تیم بسکتبال باویلچر بانوان در حالی سنگین‌ترین شکست خود را در چهارمین دیدار از رقابتهای بسکتبال باویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه برابر چین تجربه کرد که فدراسیون جانبازان و معلولان نتیجه این بازی را اعلام نکرد.

تیم ملی بسکتبال باویلچر بانوان در چهارمین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که در پکن چین در حال برگزاری است، با نتیجه ۱۰۸ بر ۴ سنگین‌ترین شکست خود را برابر چین، میزبان مسابقات تجربه کرد. این در حالی است که فدراسیون جانبازان و معلولان به خاطر نتایج ضعیفی که تیم بانوان در ۳ دیدار اخیر خود برابر تیم‌های استرالیا، ژاپن و چین داشت، از اعلام نتیجه دیدار چهارم تیم بانوان برابر چین امتناع کرد و تنها به این موضوع بسنده کرد که بازی را به حریف واگذار کرده اند.

تیم بسکتبال باویلچر زنان در جریان ۳ دیدار اخیر خود در رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، در اولین دیدار خود با نتیجه ۱۵ بر ۸۶ برابر ژاپن شکست خورد، در دومین دیدار با نتیجه ۲۲ بر ۷۹ مغلوب چین شد و در سومین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی اسیا و اقیانوسیه با نتیجه ۱۰۸ بر ۸ و ۱۰۰ امتیاز اختلاف برابر استرالیا مغلوب شد. روز گذشته نیز بانوان ایران با ۱۰۴ اختلاف مقابل چین شکست خوردند. این در حالی بود که بسکتبال با ویلچر زنان ایران سه سال هیچ مسابقه ای نداشتند و بهتر بود فدراسیون معلولان این تیم را با تدارکات بهتری روانه مسابقات می‌کرد تا چنین شکستهای سنگین و تاریخی رقم نخورد.

تیم ملی بسکتبال باویلچر زنان امروز (جمعه) در آخرین دیدار خود ساعت ۱۵:۳۰ به وقت محلی برای کسب عنوان سومی به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت و تیم‌های چین و استرالیا نیز دیدار فینال را برگزار خواهند کرد.

رقابتهای قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با حضور ۴ تیم در بخش زنان و ۱۴ تیم در بخش مردان از اول آبان به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و شنبه ششم آبان به پایان خواهد رسید.

در این رقابتها تیم بسکتبال باویلچر زنان ایران از کسب سهمیه جهانی ۲۰۱۸ آلمان بازماند و تنها دو تیم چین و استرالیا موفق به کسب سهمیه جهانی شدند.