اجرای مصوبات برای تردد معلولان و نابینایان

اجرای مصوبات برای تردد معلولان و نابینایان

اجرای مصوبات برای تردد معلولان و نابینایان

عضو سابق شورای شهر تهران از مدیریت شهری خواست توجه ویژه‌ای را به اجرای مصوبات شورای در ادوار گذشته در بخش‌‌های مختلف از جمله مصوبات معلولان، سالمندان و کودکان داشته باشند.

علی صابری عضو سابق شورای شهر تهران در  ابتدای سیزدهمین جلسه شورای شهر تهران که صبح امروز به مناسبت روز جهانی عصای سفید میهمان تعدادی  از نابینایان بودند، اظهار کرد: از همکاران خود در شورای شهر بویژه هیئت رئیسه شورا بابت این دعوت تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: بیست و سوم مهرماه روز جهانی عصای سفید نامگذاری شده که امیدوارم مدیریت شهری بتواند به مصوبات خود در ادوار گذشته جامه عمل بپوشاند.

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: مصوبه‌ای در خصوص شهر دسترس‌پذیر به تصویب رسیده است که در تبصره 2 بودجه سنواتی نیز آمده است که امیدوارم این مصوبه عملیاتی شود و در برنامه سوم شهرداری نیز مورد توجه مدیریت شهری قرار بگیرد. 

صابری با اشاره به انتخاب مشاور و شورای مشورتی معلولان در مدیریت قبلی اظهار کرد: علی‌رغم اینکه شهردار تهران شورای مشورتی برای خود انتخاب کرد اما این شورا در نهایت تغییر و به مشاور تبدیل شد.

وی از اعضای شورای شهر تهران خواست تا اجرای مصوبات شورای شهر تهران در ادوار گذشته را در خصوص جامعه معلولان و نابینایان در دستور کار قرار بدهند.

عضو سابق شورای شهر تهران اضافه کرد: امیدوارم تمام مصوبات شورا از جمله مصوبه شهر دوستدار کودک، شهر دوستدار سالمند و همچنین اجرای مصوبات ستاد مناسب‌سازی مورد توجه قرار بگیرد، ضمن اینکه درخواست می‌شود در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران و زیر مجموعه کمیته اجتماعی آن موارد اشاره شده پیگیری شود.

درخواست صابری از اعضای شورا مصوبات برای تردد آسان معلولان و نابینایان اجرایی شود.
صابری با اشاره به نامگذاری بیست و سوم مهرماه به عنوان روز جهانی عصای سفید گفت: امیدوارم مدیریت شهری به مصوبات خود در ادوار گذشته جامه عمل بپوشاند.

علی صابری، عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران در سیزدهمین جلسه شورا به مناسبت روز عصای سفید گفت: از همکاران خود در شورای پنجم به ویژه هیئت رییسه شورا برای حضور در این جلسه تشکر می کنم.

صابری با اشاره به نامگذاری بیست و سوم مهرماه به عنوان روز جهانی عصای سفید گفت: امیدوارم مدیریت شهری به مصوبات خود در ادوار گذشته جامه عمل بپوشاند.

 وی با اشاره به مصوبه ای در خصوص شهر دسترس پذیر گفت: در تبصره 2 بودجه سنواتی نیز به این موضوع که دسترس پذیر بودن شهر برای همه شهروندان پرداخته شده است.

 صابری اظهار امیدواری کرد شهر دسترس پذیر در برنامه سوم شهرداری تهران نیز مورد توجه مدیریت شهری قرار بگیرد.

 وی به انتخاب مشاور و شورای مشورتی معلولان در مدیریت شهری اشاره کرد و افزود: از اعضای شورای شهر درخواست می کنم تا مصوبات شورای شهر تهران در ادوار گذشته را در خصوص بهبود کیفیت زندگی جامعه معلولان و نابینایان در دستور کار قرار دهند.

عضو سابق شورای شهر تهران از اعضای شورا خواست تا توجه ویژه ای به بهبود کیفیت زندگی معلولان و نابینایان در شهر تهران داشته باشند.

 به مناسبت روز جهانی عصای سفید تعدادی از نابینایان شهر تهران میهمان سیزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش بودند.