پرونده رقابت‌های تیراندازی جام جهانی 2017بسته شد؛

پرونده رقابت‌های تیراندازی جام جهانی 2017بسته شد؛

پرونده رقابت‌های تیراندازی جام جهانی 2017بسته شد؛

3 طلا و 2 نقره حاصل تلاش نمایندگان کشورمان در کرواسی

 سرویس ورزشی - تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان با کسب 3 مدال طلا و 2 نقره، صبح روز پنج شنبه به کشور باز می گردد.

با کسب 5 نشان رنگارنگ، پرونده رقابت های تیراندازی جام جهانی کرواسی 2017بسته شد، تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان با کسب 3 مدال طلا و 2 نقره، صبح روز پنجشنبه به کشور باز می گردد.

بدین ترتیب نمایندگان تپانچه کشورمان موفق به کسب 5 نشان رنگارنگ از رقابت های تیراندازی جام جهانی معلولین، کرواسی 2017 شدند:

مدال های انفرادی

مهدی زمانی 1 طلا

ساره جوانمردی 1 نقره P2 و 1 طلا P4

مدال های تیمی:

1 نقره تیمی (مهدی زمانی، مجید فلاح اردشیر و عظیم کریمی) P1

1 طلای تیمی (ساره جوانمردی، سمیرا ارم و مهدی زمانی) P4 – رکورد شکنی

همچنین در روز پایانی رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولین، سه نماینده کشورمان معصومه خدابخشی، زهرا غلامزاده و سمانه کوثرمدار، در رقابت های میکس ماده R5 به رقابت با 26 ورزشکار دیگر پرداختند که در نهایت از راه یابی به فینال این مسابقات بازماندند.

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب مهدی زمانیشورابی، سمانه کوثرمدار(تهران)، مجید فلاحاردشیر(آذربایجان شرقی)، عظیم کریمی، زهرا غلام‌زاده(گیلان)،خدیجه رستمی(خوزستان)، سمیرا ارم، ساره جوانمردی(فارس)، عالیه محمودی(مازندران)، معصومه جلیلیان(خراسان‌رضوی)، رقیه شجاعی(زنجان)، معصومه خدابخشی(لرستان) در این مسابقات حضور یافته است.

حسین امیری به عنوان سرمربی، علی مهدوی و زهرا علی بیگی به عنوان مربیان تیم ملی و رقیه اله کرمی به عنوان سرپرست بانوان، در این اعزام با ملی پوشان همراه هستند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده ی حسین شهریاری است.رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولین از 31 شهریور تا 4 مهر ماه به میزبانی شهر اوسیک، در کرواسی برپاست.