رئیس هیأت‌‌ ورزش‌‌های جانبازان و معلولین استان قم:

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌‌های جانبازان و معلولین استان قم:

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌‌های جانبازان و معلولین استان قم:

نشان نقره مسابقات جهانی 2017 نصیب ملی‌پوش ورزش معلولین قم شد.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌‌های جانبازان و معلولین استان قم از موفقیت ملی‌پوش معلولین قم در کسب مقام نایب‌قهرمانی رقابت‌های جهانی 2017 خبر داد.

محمد پیروزمنش امروز اظهار کرد: مهدی جمالی به نمایندگی از فوتبالیست‌های پرتوان هیأت‌‌ ورزش‌‌های جانبازان و معلولین استان قم در ترکیب تیم ملی هفت‌نفره ایران راهی رقابت‌های 2017 قهرمانی جهان شد و با کسب مدال نقره این رقابت‌ها دست پر بازگشت.

وی ادامه داد: رقابت‌های فوتبال قهرمانی هفت‌نفره معلولین جهان با حضور تیم‌های قدرتمند از کشورهای مختلف دنیا به میزبانی کشور آرژانتین به انجام رسید و تیم ملی ایران با شایستگی به دیدار نهایی رسید و در نهایت عنوان نایب‌قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص داد.

رئیس هیأت‌‌ ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: تیم ملی ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی این جام با تیم‌های ملی روسیه، آرژانتین و پرتغال هم‌گروه بود و ابتدا مقابل روسیه شکست خورد ولی در دو دیدار بعدی خود تیم‌های ملی آرژانتین و پرتغال را شکست داد تا به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران در مرحله حذفی برابر تیم مطرح و بزرگی همچون برزیل قرار گرفت اما با ارائه یک بازی بسیار خوب و حساب شده با نتیجه یک بر صفر حریف سرشناس خود را شکست داد تا با شایستگی به جمع چهار تیم برتر دنیا راه پیدا کند.

پیروزمنش ابراز کرد: ملی‌پوشان فوتبال هفت‌نفره کشورمان در مرحله نیمه‌نهایی برابر یکی دیگر از قدرت‌های این دوره از مسابقات یعنی انگلیس به میدان رفتند و با روحیه و انگیزه بسیار بالای خود این تیم را با نتیجه جالب توجه سه بر یک مغلوب کردند تا راهی فینال شوند.

وی افزود: تیم ملی ایران در دیدار فینال مقابل تیم اوکراین به میدان رفت و در حالی که نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در نیمه دوم تیم اوکراین یک گل به ثمر رساند و با همین نتیجه موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی مسابقات جهانی 2017 آرژانتین شد.