مراسم گرامیداشت روز ملی پارالمپیک در قزوین برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت روز ملی پارالمپیک در قزوین برگزار می‌شود

مراسم گرامیداشت روز ملی پارالمپیک در قزوین برگزار می‌شود

دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قزوین گفت: مراسم گرامیداشت روز ملی پارالمپیک در قالب جشنواره فرهنگی، ورزشی با حضور بیش از 600 ورزشکار جانباز و معلول در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار می‌شود.

احمد ملاحسینی با اشاره به بیست و چهارم مهرماه روز ملی پارالمپیک اظهار داشت: مراسم گرامیداشت روز ملی پارالمپیک در قالب جشنواره فرهنگی، ورزشی با حضور بیش از 600 ورزشکار جانباز و معلول در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: در مراسم گرامیداشت روز ملی پارالمپیک از ورزشکاران جانباز و معلول استان قزوین به رسم یادبود تجلیل می‌شود‌.

دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قزوین با بیان اینکه از بیست و چهارم تا سی‌ام مهرماه سال جاری به عنوان هفته پارالمپیک نامگذاری شده است، یادآور شد: برنامه‌های متعدد به مناسبت گرامیداشت هفته پارالمپیک پیش‌بینی شده که این برنامه‌ها با حضور ورزشکاران جانباز و معلول استان برگزار می‌شود.

ملاحسینی تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف ورزشی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی و غبارروبی و گلباران مزار شهدا از برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت هفته پارالمیپک در استان قزوین است.

این مسؤول ورزشی عنوان کرد: در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز آسیا که در کشور چین برگزار شد، مهدی رضازاده و خوبی‌زاده از استان قزوین در رده سنی بزرگسالان موفق به کسب مدال برنز شدند.

دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان قزوین یادآور شد: در مراسم گرامیداشت روز ملی پارالمپیک به صورت نمادین نمایش رشته‌های مختلف ورزشی از سوی معلولان و جانبازان انجام می‌شود.