داورزنی: جدا شدن کمیته ملی پارالمپیک از المپیک برای معلولان شرایط بهتری را فراهم‌ می کند

داورزنی: جدا شدن کمیته ملی پارالمپیک از المپیک برای معلولان شرایط بهتری را فراهم‌ می کند

داورزنی: جدا شدن کمیته ملی پارالمپیک از المپیک برای معلولان شرایط بهتری را فراهم‌ می کند

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره مراسم تجلیل از مدال‌آوران پارالمپیک در ۸ دوره گذشته گفت: این توفیقی بود که من بتوانم در کنار مدال‌آوران پارالمپیک قرار بگیرم و به آن‌ها خسته نباشید بگویم.

 محمدرضا داورزنی درباره علت حضورش در مراسم تجلیل از مدال‌آوران پارالمپیک از سئول ۱۹۸۸ تا ریو ۲۰۱۶ افزود: این توفیقی برای من بود که بتوانم در مراسم قهرمانان واقعی کشور قرار بگیرم و به آن‌ها به خاطر افتخارآفرینی که در طی این مدت از سئول ۱۹۸۸ تا پارالمپیک ۲۰۱۶ داشتند، خسته نباشید بگویم. من به آقای خسروی وفا و تمام همکاران وی  به خاطر برگزاری چنین مراسمی خسته نباشید می‌گویم و از زحمات او و همکارانش تشکر می‌کنم.

داورزنی اظهار کرد: تمام تلاش وزارت ورزش و جوانان بر این است تا بتواند حمایت خوبی را از ورزشکاران جانباز و معلول داشته باشد که یکی از این حمایت‌ها می‌تواند به ۲۷ صدم درصد ارزش افزوده‌ای بود که برای توسعه حمایت ورزش جانبازان و معلولان دولت اختصاص داد تا نشان دهد توجه ویژه‌ای به رشد و توسعه ورزش جانبازان و معلولان دارد.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی اضافه کرد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در سال گذشته شاهد آن بودیم، جدا شدن کمیته ملی پارالمپیک از المپیک بود و این امر سبب شد کمیته ملی پارالمپیک ردیف بودجه اختصاصی پیدا کند. بدون شک این مسئله شرایط بهتری را برای ورزشکاران معلول در آینده ایجاد خواهد کرد و ما می‌توانیم شاهد مدال‌آوری بیشتر ورزشکاران این رشته در آینده باشیم.

داورزنی در پایان درباره تغییر و تحولات در اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و اینکه این تغییرات برای چه منظوری صورت می‌گیرد، گفت: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم سیستم پویاتر و بهتری را در ورزش کشور داشته باشیم. قطعا هر تغییر و تحولی در جهت پویاتر شدن ورزش کشور خواهد بود. ما سعی می‌کنیم آینده بهتری را برای ورزش استان خراسان رضوی بویژه برای بخش قهرمانی آن رقم بزنیم.