۲۷ درصد از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش "معلولان، نابینایان و ناشنوایان" اختصاص می‌یابد

۲۷ درصد از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش "معلولان، نابینایان و ناشنوایان" اختصاص می‌یابد

۲۷ درصد از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش

۲۷ درصد از مالیات بر ارزش افزوده به ورزش "معلولان، نابینایان و ناشنوایان" اختصاص می‌یابد.

محمدرضا مظلومی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت نابینایان و کم‌بینایان استان زنجان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: وضعیت دومیدانی و شنای نابینایان استان زنجان مطلوب است.

وی به طرح خوب مجلس برای بودجه ورزش معلولان، نابینایان و‌ ناشنوایان اشاره و عنوان کرد: 27 درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده کشور بودجه ورزش معلولان و نابینایان و ناشنوایان می‌شود‌.

رئیس فدراسیون نابینایان و ناشنوایان ابراز کرد: با این طرح خوب مجلس در چهار سال بودجه‌ای افزون بر 2 تا 3 میلیارد تومان به هر استان می‌رسد که می‌توانند از آن برای توسعه ورزش استفاده کنند.

این مسئول با ابراز خرسندی از عملکرد خوب رئیس هیئت در راستای پیشرفت ورزش نابینایان در استان گفت: ساخت سالن ورزشی‌ که معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان قول داده بودند باید احداث شود.

مظلومی به برگزاری مسابقات پیشکسوتان نابینایان و کم‌بینایان در مهرماه اشاره کرد و افزود: این مسابقات به میزبانی بابلسر و یا در قزوین برگزار می‌شود.

وی با بیان‌ اینکه فدراسیون نابینایان شامل همه ورزش‌های ورزشی می‌شودف گفت: بودجه‌ای که به این فدراسیون تعلق می‌گیرد برابر با همه فدراسیون‌ها است.

رئیس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان گفت: این فدراسیون با اعزام یک‌نابینا به مسابقات پارالمپیک زمستانی به میزبانی کره‌جنوبی موافقت می‌کند و فقط مسئولان ذیربط هماهنگی‌های لازم را انجام دهند و  الهه فلاح می‌تواند در  مسابقات کسب سهمیه کشور آلمان در دی‌ ماه شرکت کند تا سهمیه مسابقات کره‌جنوبی را کسب به دست آورد.