نهادینه شدن نیکوکاری در جامعه به نوعی تحقق خیر جمعی است

نهادینه شدن نیکوکاری در جامعه به نوعی تحقق خیر جمعی است

نهادینه شدن نیکوکاری در جامعه به نوعی تحقق خیر جمعی است

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در دومین روز از همایش معاونین توانبخشی کشور و در جمع اعضای بنیاد فرزانگان استان همدان گفت: مشارکت اجتماعی ونهادینه شدن نیکوکاری در جامعه به نوعی تحقق خیر جمعی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از همدان، «حسین نحوی نژاد» معاون  توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در این گفت: مشارکت اجتماعی ونهادینه شدن نیکوکاری در جامعه به نوعی تحقق خیر جمعی است و به این امر مهم به کرات در آموزه های ملی و دینی ما اشاره شده است.

نحوی نزاد تصریح کرد: سازمان بدون مشارکت مردم در ارائه خدمت موفق نخواهد بود و واگذاری خدمات به بخش غیر دولتی به منظور بهره گیری از ظرفیت های این بخش در ارائه خدمت مطلوب است.

وی افزود: بنیاد فرزانگان می بایست به ملجاء اعضای بنیاد تبدیل شود و با بهره گیری از ظرفیت های سازمان ها، دستگاه‌ها و بخش غیر دولتی خدمات با کیفیت و متناسب با شأن و منزلت آنها ارائه دهد.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در پایان یادآور شد: الزاماً برای تحقق اشتغال معلولین از کارهای کلیشه ای عبور و با در نظر گرفتن شرایط روز و بررسی زمینه های اشتغال در حوزه های جدید و مورد نیاز بازار بستر اشتغال پایدار را برای معلولین فراهم آورد