توجه به قهرمان‌پروری در ورزش‌ جانبازان و معلولین ضروری است

توجه به قهرمان‌پروری در ورزش‌ جانبازان و معلولین ضروری است

توجه به قهرمان‌پروری در ورزش‌ جانبازان و معلولین ضروری است

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بر ضرورت توجه به قهرمان‌پروری در رشته ورزش‌های جانبازان و معلولین تاکید کرد و گفت: فعالیت‌های ورزشی مانع از خانه‌نشینی و انزوای جانبازان و معلولین خواهد شد.

محمود خسروی‌وفا شامگاه دوشنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار کرد: یکی از مباحثی که در بحث ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کردستان وجود دارد موضوع ساماندهی استخر است که فدراسیون جانبازان در کنار اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان اقداماتی را که در این خصوص نیاز باشد به صورت جدی دنبال خواهد کرد.

وی با بیان اینکه هفته آینده حتما سفری به استان کردستان خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: در این سفر بحث ساماندهی استخر را به صورت ویژه بررسی خواهیم کرد تا سود آن عاید خود هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اضافه کرد: باید توجه جدی به ورزش‌های جانبازان و معلولین شود تا این قشر بیشتر وارد عرصه‌های اجتماعی و ورزشی شوند و با این کار مانع از گوشه‌نشینی و افسردگی آنان شویم.

خسروی‌وفا اظهار کرد: در بحث همگانی اقدامات شرایط استان مساعد است اما در زمینه قهرمان پروری در رشته ورزش‌های جانبازان و معلولین نیاز به اقدامات بیشتری است.

ورزش‌های جانبازان و معلولین یک رشته پرمدال در سطح کشور است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه یک مکان اختصاصی برای فعالیت‌های جانبازان و معلولین خبر داد و اظهار کرد: ورزش‌های جانبازان و معلولین یک رشته پرمدال در سطح کشور است و خوشبختانه با توجه به اینکه طی چند سال اخیر ورزشکاران کردستان در این رشته در میادین بین‌المللی کسب کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه استخری مناسب در حال حاضر در اختیار ورزش‌های جانبازان و معلولین کردستان قرار گرفته است، گفت: این استخر باید هرچه زودتر ساماندهی شود که اگر سودی دارد برای کم و کسری‌های خود ورزش‌های جانبازان و معلولین در استان هزینه شود.