ورزشکار کرمانشاهی مدال برنز پرتاب وزنه معلولان جهان را کسب کرد

ورزشکار کرمانشاهی مدال برنز پرتاب وزنه معلولان جهان را کسب کرد

ورزشکار کرمانشاهی مدال برنز پرتاب وزنه معلولان جهان را کسب کرد

رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه از کسب مدال برنز رقابت های دو و میدانی جوانان جهان در ماده پرتاب وزنه توسط ورزشکار کرمانشاهی خبر داد.

عزت الله پرنیان روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت: 'اشکان چراغی' ورزشکار کرمانشاهی عضو تیم ملی دو و میدانی معلولان ایران در رده سنی جوانان است که موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز رقابت های جهانی سوئیس شد.
وی ادامه داد: چراغی در رقابت های پرتاب وزنه، کلاس F35 در گروه سنی زیر 20 سال به رقابت با حریفان خود پرداخت و توانست با ثبت رکورد هشت متر و 65 سانتی متر، مدال برنز را کسب کند.
پرنیان افزود: در این کلاس، نماینده کلمبیا با رکورد 11 متر و 59 سانتی متر عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و ورزشکار مکزیکی هم با ثبت رکورد 9 متر و 68 سانتی متر صاحب مدال نقره شد.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه یادآوری کرد: رقابت های دو و میدانی معلولان جوانان جهان از 12 تا 15 مرداد به میزبانی سوئیس برگزار می شود.
وی تصریح کرد: در این رقابت ها 275 ورزشکار از 41 کشور جهان حضور دارند و کاروان ایران نیز با 20 ورزشکار در بخش جانبازان و معلولین و چهار ورزشکار در بخش نابینایان و کم بینایان شرکت کرده است.
اکنون بیش از 60 ورزشکار بیمه شده زیر نظر هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه در هردو بخش آقایان و بانوان فعالیت می کنند.