مسابقات جهانی دوومیدانی معلولین/ دو مدال دستاورد ایران در روز دوم

مسابقات جهانی دوومیدانی معلولین/ دو مدال دستاورد ایران در روز دوم

مسابقات جهانی دوومیدانی معلولین/ دو مدال دستاورد ایران در روز دوم

دومیدانی کاران معلول کشورمان در دومین روز رقابت های جهانی دوومیدانی با کسب یک نقره یک برنز تعداد مدال های ایران را به 6 رساندند.

به گزارش روز شنبه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، محمد طاها بیک رضایی در رقابت های پرتاب نیزه بخش زیر 20 سال، کلاس ادغامی F32/34 با رکورد 25 متر و 36 سانتیمتر به نشان نقره دست یافت. نماینده ای از کلمبیا با 33 متر و 76 سانتیمتر اول شد و عنوان سوم نیز به عرفان رضایی، دیگر نماینده کشورمان رسید که به دلیل قانون منفی یک، از دستیابی به نشان برنز بازماند.
دپر ادامه رقابت ها در بخش زیر 18 سال، علی سپه وندی در ماده پرتاب دیسک، کلاس ادغامی F42/47 با رکورد 32 متر و 90 سانتیمتر به نشان برنز دست یافت و نمایندگان آلمان و جمهوری چک اول و دوم شدند.
همچنین در ماده پرتاب دیسک بخش زیر 20 سال نیز حسین شریفی و محمد فتحی گنجی در کلاس ادغامی F42/47 به ترتیب عناوین چهارم و پنجم را بدست آوردند و از کسب مدال بازماندند.
کاروان ایران تا کنون موفق به کسب 2 نشان طلا، 2 نقره و 2 برنز شده است.
رقابت های دو ومیدانی معلولین جوانان جهان از 12 مرداد ماه به میزبانی شهر نوتویل در کشور سوئیس، با حضور 275 ورزشکار از 41 کشور جهان آغاز شده و تا 15 مرداد ماه ادامه دارد. کاروان ایران با 20 ورزشکار در بخش جانبازان و معلولین و 4 ورزشکار در بخش نابینایان و کم بینایان در این رقابت ها حضور دارد.