بسکتبالیست های معلول ایران به اردو دعوت شدند

بسکتبالیست های معلول ایران به اردو دعوت شدند

بسکتبالیست های معلول ایران به اردو دعوت شدند

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران 24 ورزشکار را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش روز یکشنبه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، نخستین اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر از 13 تا 22 مرداد ماه در مجموعه ورزشی شهید هرندی تهران برگزار می شود.
هدایت تیم ملی بسکتبال با ویلچر با محمدرضا دستیار است و مازیار میرعظیمی به عنوان مربی، یاسر گیلکی به عنوان مربی بدن ساز و احمد شکری به عنوان سرپرست وی را همراهی می کنند.
سامان بلاغی، میلاد خردمند، وحید عاطفی، محمد محمدنژاد، عباس قنبری، عیسی شکری، علیرضا کمالی فر، امید هادی اطهر، اسماعیل حسین پور، عبدالجلیل قرنجیک، دانیال ذاکری، رضا اسداله زاده، ایمان بگ زاده، حکیم منصوری، وحید سعادت فر، حسن عبدی، فالح عیاشی، مرتضی عابدی، علیرضا احمدی، وحید غلام آزاد، مرتضی ابراهیمی، محسن طلوعی، علی اکبر ابراهیمی و موسی غضیبی، 24 ملی پوش دعوت شده به این اردو هستند.
این ورزشکاران از استان های فارس، قم، تهران، مازندران، خراسان رضوی، گلستان، اصفهان، مرکزی، زنجان، اردبیل، آذربایجان شرقی و یزد هستند.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان قرار است آذر ماه سال جاری در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه که به میزبانی چین برگزار می شود حضور یابد. این مسابقات به منظور کسب سهمیه مسابقات جهانی آرژانتین است که سال آینده برگزار خواهد شد.