حمیدرضا شیخ زاده دارنده مدال برنزجهان دراهواز مورد استقبال قرارگرفت

حمیدرضا شیخ زاده دارنده مدال برنزجهان دراهواز مورد استقبال قرارگرفت

حمیدرضا شیخ زاده دارنده مدال برنزجهان دراهواز مورد استقبال قرارگرفت

حمیدرضا شیخ زاده، دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کره جنوبی شامگاه چهارشنبه وارد فرودگاه اهواز شد و مورد استقبال قرار گرفت.

مراسم استقبال از حمیدرضا شیخ زاده با حضور معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، مسئولین هیأت جانبازان و معلولین استان و سایر ورزشکاران در فرودگاه اهواز برگزار شد که با اهدا دسته گل از این ورزشکار تقدیر شد.
حمیدرضا شیخ زاده به همراه 6 ورزشکار دیگر در کلاس 4 رقابت های جهانی کره جنوبی شرکت کرد که در نهایت موفق به کسب نشان برنز این رقابت ها شد.
تیم تنیس روی میز کشورمان موفق به کسب 4 نشان برنز تیمی و انفرادی از مسابقات آزاد بین‌المللی تنیس روی میز معلولین در کره جنوبی شد.
این تیم با ترکیب مهدی جانفشان و مهدی رضاپور در کلاس 2، حمیدرضا شیخ‌زاده و مهدی معصومی در کلاس 4 و فریدون کامرانی، یوسف بچاری و علی یزدی در کلاس 9 در این رویداد ورزشی حضور یافت و در پایان با کسب 4 نشان به کار خود پایان داد.
حسن جانفشان در کلاس 2 و مهدی معصومی در کلاس 4 موفق به کسب نشان برنز در بخش انفرادی شدند و در بخش تیمی نیز حسن جانفشان و مهدی رضاپور در کلاس 2 و حمیدرضا شیخ‌زاده و مهدی معصومی در کلاس 4 دو نشان برنز برای تیم کشورمان به ارمغان آورند.
این مسابقات از روز جمعه 30 تیر ماه در شهر سئول آغاز شد و روز 3 مرداد به کار خود پایان داد.