80 معلول تحت پوشش بهزیستی قرچک به اردوی فرهنگی بابلسر اعزام شدند

80 معلول تحت پوشش بهزیستی قرچک به اردوی فرهنگی بابلسر اعزام شدند

80 معلول تحت پوشش بهزیستی قرچک به اردوی فرهنگی بابلسر اعزام شدند

همزمان با دهه کرامت ، 80 نفر از معلولان تحت پوشش خدمات بهزیستی شهرستان قرچک روز چهارشنبه به اردوگاه شهید عظیمی بابلسر اعزام شدند.

رئیس اداره بهزیستی قرچک در مراسم بدرقه معلولان اعزامی به اردی سیاحتی بابلسر گفت : اجرای این طرح در راستای اجرای طرح تکریم و غنی سازی اوقات فراغت معلولان با هدف ارتقای سلامت روحی و روانی آنان انجام می شود.
حمیدرضا نعمتی افزود : کلیه هزینه های مربوط به اعزام معلولان به این اردو شامل تهیه 2 دستگاه اتوبوس، پذیرایی و خدمات ارائه شده در محل اسکان به مبلغ 90 میلیون ریال از محل کمک خیرین به اداره بهزیستی در قالب مشارکت های مردمی تأمین شده است.
وی اظهار کرد: براساس قانون 19 دستگاه و نهادی اجرایی و خدماتی درقبال معلولان مسئول بوده و وظیفه خدمات رسانی به این قشر رادارند .
نعمتی بیان داشت: همه افرادسالم جامعه درقبال معلولان دارای وظایف اجتماعی و انسانی هستند و زکات سلامتی خود را باید در دستگیری و یاری افراد نیازمند و معلول ادا کنند.
وی تصریح کرد: اداره بهزیستی قرچک در راستای کمک به مددجویان و معلولان تحت پوشش خدمات بهزیستی تلاش کرده تا با راه اندازی کمیسیون تعیین معلولین از ورامین به قرچک و راه اندازی پرداخت حقوق دستمزد مددجویان از ابتدای سال جاری و منفک شدن آن از ورامین به قرچک بخشی از نیازهای مددجویان را برطرف کند.
وی بیان کرد: در حال حاضر یک هزار خانواده نیازمند و سه هزار فرد معلول در سطح این شهرستان زیرپوشش خدمات حمایتی، درمانی و توانبخشی سازمان بهزیستی قرار دارند.
قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.