رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین: در لندن نتایج خوبی گرفتیم

رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین: در لندن نتایج خوبی گرفتیم

رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین: در لندن نتایج خوبی گرفتیم

«بهمن رضایی» رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین عملکرد نمایندگان ایران در رقابت های جهانی لندن را مطلوب توصیف کرد و گفت: ملی پوشان ایران در این دوره از رقابت ها نسبت به دور پیشین نتیجه بهتری گرفتند

به گزارش روز چهارشنبه فدراسیون جانبازان و معلولین، وی گفت: در مسابقات جهانی قطر با همین تعداد ورزشکار به 5 طلا، 5 نقره و 3 برنز دست یافتیم و در مسابقات جهانی لندن به 3 طلا، 12 نقره و 5 برنز رسیدیم. اگرچه از نظر تعداد طلا کمتر بودیم، اما باید توجه داشت که بسیاری از نشان های نقره ما در مسابقات جهانی لندن، با رکوردهایی بدست آمد که ورزشکاران با معادل این رکورد در بازی های پارالمپیک ریو 2016 به نشان طلا دست یافته بودند و حدود 6 مدال نقره ای که بدست آوردیم نوید بخش این هستند که اگر برنامه ریزی خوبی انجام دهیم می توانیم در توکیو به نتایج بهتری دست پیدا کنیم.
رضایی خاطر نشان کرد: دو و میدانی رشته پر هزینه ای است و اعزام های مرتبط با آن تدارکات زیادی نیاز دارد. از کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین به خاطر فراهم آوردن شرایط این اعزام و تدارکات خوبی که دیده بودند، تشکر می کنم و خوشبختانه امسال هم در بخش بزرگسالان و هم در جوانان، دو اعزام مهم داشتیم و در چند روز آینده نیز تیم ملی جوانان به مسابقات جهانی سوئیس اعزام می شود.
مدیر فنی تیم ملی دوومیدان جانبازان و معلولین ایران افزود: در رقابت های جهانی لندن توانستیم در میان 90 کشور و هزار و 150 ورزشکار، در جایگاه هفدهم قرار بگیریم و در آسیا نیز بعد از چین در جایگاه دوم قرار گرفتیم و از ازبکستان که در حوزه ورزش معلولین سرمایه گذاری زیادی کرده است، جلو افتادیم.
رضایی گفت: در نظر داریم در شهریور ماه رقابت های باشگاهی را برگزار کنیم و این رقابت ها فرصت خوبی است تا ورزشکارانی که در تمرینات مستمر بوده اند و نتوانستند به تیم ملی راه یابند، در این مسابقات رکوردهای خود را محک بزنند و شانس خود را برای ورود به تیم ملی امتحان کنند.
رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان ومعلولین ایران افزود: بعد از مسابقات باشگاهی، اردوهای پاراآسیایی جاکارتا آغاز می شود و امیدواریم بتوانیم نتایج بهتری در پاراآسیای جاکارتا به نسبت اینچئون، کسب کنیم.
رضایی افزود: اواخر اسفند سال جاری و نیز فروردین سال آینده، مسابقات فزاع امارات و مسابقات تونس برگزار می شود که اگر شرایط فراهم شود، ورزشکاران می توانند با حمایت حامی مالی در آن شرکت کنند و افرادی که کلاس بندی بین المللی ندارند نیز می توانند کلاس خود را به تایید برسانند.