جذب 7 میلیارد و 950 میلیون تومان اعتبار در بخش مسکن معلولان قزوینی

جذب 7 میلیارد و 950 میلیون تومان اعتبار در بخش مسکن معلولان قزوینی

جذب 7 میلیارد و 950 میلیون تومان اعتبار در بخش مسکن معلولان قزوینی

معاون هماهنگی مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان قزوین گفت: کل اعتبار جذب شده در بخش مسکن تاکنون هفت میلیارد و 950 میلیون تومان بوده است که این جذب اعتبار همچنان ادامه دارد.

«غفار رمضانی» معاون هماهنگی مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی استان قزوین در نشست خبری مدیرکل و معاونین بهزیستی استان قزوین که شب گذشته در مرکز نگهداری معلولین ذهنی بالاتر از 14 سال عاطفه برگزار شد گفت: در سازمان بهزیستی از زمانی که نهضت مسکن شروع شد سه هزار و 565 واحد مسکن در دست ساخت است که از این تعداد تا پیش از سال 96، 595 واحد واگذار شده است.

وی در ادامه افزود: امسال نیز در هفته‌ بهزیستی یک هزار و 69 واحد مسکن ویژه افراد تحت پوشش، به متقاضیان واگذار خواهد شد که در واگذاری‌ها اولویت‌های سازمان بهزیستی اعم از تعداد معلولان، سرپرست بودن معلول و اولویت‌های دیگر مدنظر قرار خواهد گرفت.

معاون سازمان بهزیستی استان با اشاره به این‌که این سازمان در نظر دارد همه خانواده‌های دارای دومعلول و بالاتر حتماً دارای مسکن و خانه باشند، اظهار کرد: تاکنون 260 واحد مسکن ویژه خانواده‌های دارای دومعلول و بیشتر در استان قزوین در دست احداث است که از این تعداد 201 واحد شهری و 59 واحد روستایی است که در هفته بهزیستی 48 واحد آن واگذار خواهد شد.

معاون هماهنگی مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی یادآور شد: کل اعتبار جذب شده در بخش مسکن تاکنون هفت میلیارد و 950 میلیون تومان بوده است که این جذب اعتبار همچنان ادامه دارد و کار مرحله به مرحله پیش می‌رود و از این میزان اعتبار یک میلیارد و 67 میلیون تومان اعتبار به مسکن خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر اختصاص داده شده است.