نهمین مرحله از تمرینات تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین آغاز شد

نهمین مرحله از تمرینات تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین آغاز شد

نهمین مرحله از تمرینات تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین آغاز شد

نهمین مرحله تمرینات تیم ملی قایقرانی جانبازان و معلولین برای حضور در رقابت های جهانی جمهوری چک و مسابقات قهرمانی آسیا از امروز (دوشنبه) در محل دریاچه مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی آغاز شد.

در این اردو از اسلام جاهدی، اکبر طهماسبی، نادرعیوضی، شهلا بهروزی راد و مریم سلطانی دعوت شده تا تمرینات خود را زیر نظر مسعود مهدوی نیا، سرمربی تیم ملی، برگزار کنند.

شهلا بهروزی راد، ملی پوش تیم قایقرانی در خصوص این تمرینات گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را برگزار کرده ایم و در هر مرحله به نسبت مرحله ی قبل شاهد روند روبه رشد ملی پوشان هستیم.
اولین نماینده قایقرانی ایران در رقابت های پارالمپیک افزود: طبق برنامه پیش بینی شده، در مرداد ماه به اوج آمادگی خواهیم رسید و فشار تمرینات به حداکثر می رسد تا برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که از اهمیت ویژه ای نیز برخوردار است، آماده شویم.
وی خاطر نشان کرد: سطح این مسابقات بالاست و رسیدن به فینال A آن هم افتخار بزرگی است و امیدوارم بتوانم در زمره ی 9 نفر راه یافته به فینال A مسابقات جهانی باشم.
بهروزی راد گفت: پس از این مسابقات رقابت های قهرمانی آسیا را در پیش داریم که آذر ماه سال جاری در تایلند برگزار می شود و برای حضوری قدرتمند در آن آماده می شویم.
دور جدید تمرینات تیم ملی که از امروز آغاز شده تا 28 تیر ماه در جریان خواهد بود.