نائب قهرمانی تیرانداز فارس در مسابقات جانبازان و معلولان کشور

نائب قهرمانی تیرانداز فارس در مسابقات جانبازان و معلولان کشور

نائب قهرمانی تیرانداز فارس در مسابقات جانبازان و معلولان کشور

مرحله نخست پنجمین دوره رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولان کشور با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی جانبازان و معلولان کشور در بخش تپانچه بادی پی ٢ سمیرا ارم از فارس پس از عالیه محمودی نائب قهرمان شد.

ورزشکارانی از آذربایجان شرقی، سمنان، گیلان، کرمان، یزد، تهران، فارس، همدان، خراسان رضوی، مازندران، لرستان، زنجان، اصفهان و چهارمحال بختیاری در این رقابت‌ها حضور داشتند.

رئیس انجمن تیراندازی فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: متقاضیان شرکت در دومین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی جانبازان و معلولان کشور تا ۲۵ تیر ماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند و امیدواریم با حضور پرشور تیراندازان سراسر کشور، مسابقات مرحله دوم را برگزار کنیم و البته همه نفرات تیم ملی و افرادی که در اردو‌های انتخابی نیز دعوت شدند موظف هستند در مسابقات آزاد شرکت کنند.

اله کرمی افزود: در صورت فراهم شدن شرایط، اعزام به مسابقات جام جهانی در کروواسی را پیش رو داریم که شهریور ماه امسال برگزار می‌شود و از طریق آن می‌توانیم سهمیه مسابقات قهرمانی جهان کره جنوبی را کسب کنیم و در ادامه مسابقات پاراآسیایی و نیز مسابقات قهرمانی جهان برای ما حائز اهمیت است و این فرصت وجود دارد از مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی برای بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به صورت مستقیم کسب سهمیه کنیم.