رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه - 2017 چین؛

رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه - 2017 چین؛

رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه - 2017 چین؛

ناکامی بانوان ایران برابر ژاپن/ دیدار با قزاقستان برای کسب عنوان سوم

تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در دیدار نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2017مغلوب ژاپن شد و باید برای کسب عنوان سومی برابر قزاقستان قرار بگیرد.

تیم والیبال نشسته بانوان ایران در دیدار نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2017 که در چین در حال برگزاری است، برابر تیم قدرتمند ژاپن قرار گرفت و این دیدار را با نتیجه 3 بر یک واگذار کرد.
تیم ژاپن در ست اول با نتیجه 11- 25 پیروز میدان بود، بازی اما در ست دوم با نتیجه نزدیک 22- 25 به سود چشم بادامی ها ادامه یافت و در نهایت نمایندگان کشورمان در ست سوم با نتیجه 22- 25 تیم حریف را شکست دادند و بازی به ست چهارم کشیده شد، در این ست نیز تیم ژاپن به برتری دست یافت و در نهایت برنده این دیدار شد.
در ادامه این رقابتها تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران روز شنبه برای کسب عنوان سوم به مصاف تیم قزاقستان خواهد رفت و دیدار فینال نیز بین تیم های چین و ژاپن برگزار خواهد شد.
نمایندگان ایران در مرحله گروهی مقابل تیم های مغولستان و قزاقستان به پیروزی دست یافتند و دیدار با تیم های چین و ژاپن را نیز واگذار کردند.
رقابت های والیبال نشسته قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2017 از 6 تا 11 تیر با حضور تیم های چین، ایران، قزاقستان، عراق، ژاپن و سریلانکا در بخش مردان و تیم های چین، ایران، ژاپن، مغولستان و قزاقستان در بخش زنان به میزبانی کشور چین در جریان است