خسروی‌وفا:هدف گذاری ما کسب عنوان سوم در بازیهای آسیایی جاکارتاست

خسروی‌وفا:هدف گذاری ما کسب عنوان سوم در بازیهای آسیایی جاکارتاست

خسروی‌وفا:هدف گذاری ما کسب عنوان سوم در بازیهای آسیایی جاکارتاست

به گزارش ایسنا، محمود خسروی وفا در حاشیه مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی دوومیدانی جانبازان و معلولین افزود: بنای اصلی کار ما جذب و توسعه است و نتیجه این کار را نیز در بازیهای پارالمپیک ریو دیده شد. حالا هدف گذاری ما کسب عنوام سومی در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا اندونزی است.

وی گفت: فیلیپ کریون می گفت، ورزش معلولین ایران باید در بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بین ۳تیم اول باشد. ما تلاش خود را برای رسیدن به این جایگاه را از هم اکنون شروع کردیم و امیدوارم به این نتیجه برسیم.

ربیس کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد:پس از بازیهای ۲۰۱۲ لندن جوایز پارالمپیکی ها با المپیکی ها برابر شد و خوشبختانه امکانات اختصاصی خوبی ساخته شده و تصور می کنم مشکل سخت افزاری وجود ندارد. حتی وضعیت مالی پارالمپیک بهتر از المپیک است.

خسروی وفا درباره طرح انتزاع کمیته ملی پارالمپیک همچنین خاطرنشان کرد:طرح انتزاع به دستور وزیر ورزش آغاز و با تشکیل کارگروهی با حضور داورزنی معاونت حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و هاشمی و مسوولینی از کمیته ملی پارالمپیک ادامه دارد. پس از تهیه یک طرح پیشنهادی آن را به وزیر ورزش ارائه خواهیم داد. امیدوارم به یک نقطه خوبی برسیم.

وی در پایان گفت: یک تفاهمنامه خوبی در این باره وجود دارد و این یک کار ماندگار برای ورزش پارالمپیک ایران است