اخبار حوزه معلولین

مناسب‌سازی اجتماعی به عنوان یک اصل باید همراستا با مناسب‌سازی شهری پیش رود

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور در اولین نشست معلولین منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای کشور از را‌ه‌اندازی شبکه سراسری منتخبین دارای معلولیت شوراها خبر داد و گفت: مناسب‌سازی اجتماعی به عنوان یک اصل باید همراستا با مناسب‌سازی شهری پیش رود و شهرداری‌ها نباید نسبت به این مهم بی‌توجه باشند.

اطلاعات بیشتر...

مناسب‌سازی شهری را با معلولیت گره نزنید/ نظامنامه نظارتی شهرداری‌ها ندوین می‌شود

رئیس دبیرخانه ستاد مناسب‌سازی کشور اولین نشست معلولین منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای کشور مناسب‌سازی شهری را پیش‌نیاز اصلی دسترسی‌پذیری محیطی عنوان کرد و گفت: امروز با حضور شوراها شاهد حصول مردم‌سالاری هستیم.

اطلاعات بیشتر...

پذیرش بدون آزمون دانشجوی کاردانی در مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی تهران آغاز شد

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی تهران از آغاز ثبت نام جهت پذیرش بدون آزمون دانشجو در مقطع تحصیلی کاردانی نیم سال اول تحصیلی 97-96(ترم مهرماه)، مرکز متبوع خود خبر داد و خاطرنشان ساخت: ثبت نام از متقاضیان از دوشنبه دوم مرداد ماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده و تا روز دوشنبه نهم همین ماه ادامه دارد.

اطلاعات بیشتر...

تیروکمان معلولان جمهوری چک/ ایران با 11 مدال قهرمان شد

با اعلام کمیته برگزاری مسابقات، تیم ایران با کسب 11 نشان در بخش انفرادی و تیمی موفق شد در میان کشورهای شرکت کننده در جایگاه نخست قرار گیرد و قهرمان شود.

اطلاعات بیشتر...

چهار نشان برنز دستاورد نمایندگان ایران در مسابقات بین المللی تنیس روی میز معلولین

تیم ایران در مسابقات آزاد بین المللی تنیس روی میز معلولین در کره جنوبی، موفق به کسب دو نشان برنز تیمی و دو نشان برنز انفرادی شد.

اطلاعات بیشتر...

کریمی: مددکاران بهزیستی به حمایت و قوانین تضمین‌کننده این حمایت نیاز دارند

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مددکاران بهزیستی نیاز به حمایت و قوانینی که این حمایت را تضمین کند دارند، براین اساس آماده دریافت نظرات اداره کل بهزیستی استان مرکزی در این خصوص برای پیگیری از طریق مجلس هستیم.

اطلاعات بیشتر...

برگزاری اولین همایش سلامت اجتماعی در بهزیستی استان تهران

مديركل بهزيستي استان تهران: بسياري از اقشار آسيب پذيري كه اكنون در حلقه آسيب افتاده اند، به علت ناكارآمدي برنامه هاست.

اطلاعات بیشتر...

11 پروژه خدمات بهزیستی در شهریار افتتاح شد

آئين افتتاح پروژه هاي خدماتی بهزیستی شهریار با حضور اصغر باقری مدير كل بهزستي استان تهران، حبيب الله مسعودي فريد معاون امور اجتماعي بهزستي كشور، فرید براتي رئيس مركز توسعه پيشگيري بهزيستي كشور، محمودي شاه نشين نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي ، سعيد ناجي فرماندار شهريار برگزار شد.

اطلاعات بیشتر...

سجاد محمدیان نقره گرفت/ شمار مدال های کاروان ایران به عدد ۱۷ رسید

آخرین نماینده ایران در نهمین روز از مسابقات جهانی دو و میدانی معلولین، به نشان نقره در پرتاب وزنه دست یافت.

اطلاعات بیشتر...

معلولان خسته از ترحم

سال‌هاست که با نگاه ترحم‌آمیز مردم و شعارهای بی‌عمل مسئولان کنار نیامده و برای فرار به دفتر شعرش پناه برده و برای ممدک محمدآقایی که زمانه ویلچرنشینش کرده می‌سراید.

اطلاعات بیشتر...

جلالی پور نایب قهرمانی ریکرو انفرادی مردان شد

در ادامه آخرین روز از رقابت های تورنمنت بین المللی تیرو کمان جمهوری چک، «پوریا جلالی پور» نایب قهرمانی ریکرو انفرادی مردان شد و «هادی نوری» دیگر نماینده ایران در بخش انفرادی کامپوند مردان به نشان برنز دست یافت.

اطلاعات بیشتر...

زهرا نعمتی در ریکرو انفرادی بانوان طلایی شد

«زهرا نعمتی» بانوی کماندار پرافتخار تیم ملی ایران، بار دیگر خوش درخشید و به نشان طلای تورنمنت بین المللی تیر و کمان چک دست یافت.

اطلاعات بیشتر...

حامد امیری نایب قهرمان شد/ پایان کار دو و میدانی کاران ایران با کسب 20 نشان در لندن

آخرین نماینده ایران در رقابت های دو و میدانی معلولین جهان در لندن به نشان نقره دست یافت تا ورزشکاران ایران با کسب 20 نشان رنگارنگ به کار خود در دوره از رقابت ها پایان دهند.

اطلاعات بیشتر...

تورنمنت بین المللی تیروکمان معلولین/ مجید کاکوش برنزی شد

«مجید کاکوش» کماندار معلول ایران در آخرین روز از رقابت های تورنمنت بین المللی تیر و کمان جمهوری چک، حریف آلمانی خود را شکست داد و به نشان برنز دست یافت.

اطلاعات بیشتر...

بهره‌برداری از 352واحد مسکن مهر معلولین و مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی گفت: 352 واحد مسکن مهر معلولین و مددجویان بهزیستی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

اطلاعات بیشتر...

دولت سهمیه ۵ درصد استخدام معلولین را رعایت کند

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توجه وی به نسل سوم انقلاب در انتخاب اعضای کابینه دولت دوازدهم شد.

اطلاعات بیشتر...

راهیابی نمایندگان ایران به فینال رقابت های تیراندازی با کمان معلولین در چک

تیم های کامپوند مردان و ریکرو زنان و مردان ایران به فینال رقابت های بین المللی تیراندازی با کمان معلولین در جمهوری چک راه یافتند.

اطلاعات بیشتر...

دوومیدانی معلولین جهان/حامد امیری در پرتاب وزنه برنز گرفت

حامد امیری« پنجشنبه شب و در هفتمین روز از رقابت های دوومیدانی قهرمانی معلولین جهان در لندن و در ماده پرتاب وزنه کلاس F55، برنز گرفت.

اطلاعات بیشتر...

تیم کامپوند مردان ایران در جایگاه نخست مرحله مقدماتی قرار گرفت

در دومین روز از رقابت های تیر و کمان معلولین، نمایندگان ایران در بخش کامپوند مردان به مصاف حریفان رفتند و در جایگاه نخست مرحله مقدماتی قرار گرفتند.

اطلاعات بیشتر...

پاپی ملی پوش دوو میدانی معلولین به نشان طلا جهانی دست یافت

«امان اله پاپی» ملی پوش جوان تیم دو ومیدانی جانبازان و معلولین ایران در اولین تجربه ی خود در مسابقات جهانی دو ومیدانی معلولین لندن به نشان طلا دست یافت.

اطلاعات بیشتر...
اولین  قبلی  ...  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  ...  بعدی  آخرین