اخبار حوزه معلولین

قهرمان پارالمپیک رئیس هیات معلولین قائمشهر شد

مجید لشکری قهرمان پارالمپیک و عضو تیم ملی والیبال نشسته کشور به عنوان رئیس هیات جانبازان و معلولین شهرستان قائمشهر انتخاب شد.

اطلاعات بیشتر...

مسابقات بوچیای بانوان قهرمانی کشور

مسابقات بوچیای بانوان قهرمانی کشور

اطلاعات بیشتر...

بسکتبالیست های معلول ایران به اردو دعوت شدند

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران 24 ورزشکار را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت کرد.

اطلاعات بیشتر...

محمدجواد رازی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین

بنا به درخواست فدراسیون صورت می‌گیرد محمدجواد رازی در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری جانبازان و معلولین/آماده‌سازی ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی

اطلاعات بیشتر...

تعداد 7 پروژه ارائه خدمات توانبخشی با رویکرد CBR در مناطق کمتر برخوردار افتتاح شد

تعداد 7پروژه ارائه خدمات توانبخشی با رویکرد CBR همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانسی در مناطق کمتر برخوردار افتتاح شد.

اطلاعات بیشتر...

وام 10 درصدی بانک توسعه تعاون برای ساخت 1100 واحد مسکونی تعاونی‌ها

وام 10 درصدی بانک توسعه تعاون برای ساخت 1100 واحد مسکونی تعاونی‌ها/سازمان فنی و حرفه‌ای موظف به آموزش معلولین برای ورود آنها به چرخه کار است

اطلاعات بیشتر...

بسکتبالیست های معلول ایران به اردو دعوت شدند

سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران 24 ورزشکار را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت کرد.

اطلاعات بیشتر...

زنان ملی پوش بوچیا برای حضور در رقابت های جهانی آماده می شوند

رئیس انجمن بوچیا فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین با اعلام اعزام تیم ملی بوچیا زنان به رقابت های جهانی گفت: به منظور حضور آماده ورزشکاران در رقابت های جهانی اردوی آماده سازی این تیم پس از برگزاری رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آغاز می شود.

اطلاعات بیشتر...

حضور 174 منتخب معلول در شوراهای شهر و روستا، تلنگری بر وجود صدای گروه های خاموش است

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حضور 174 نفر منتخب پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای کشور دارای معلولیت که بدون هیچ برنامه ریزی قبلی رخ داده است، می تواند صدای گروه های خاموش جامعه باشد.

اطلاعات بیشتر...

حمیدرضا شیخ زاده دارنده مدال برنزجهان دراهواز مورد استقبال قرارگرفت

حمیدرضا شیخ زاده، دارنده مدال برنز مسابقات جهانی کره جنوبی شامگاه چهارشنبه وارد فرودگاه اهواز شد و مورد استقبال قرار گرفت.

اطلاعات بیشتر...

استقبال از قهرمان پارا المپیک خلخال

مراسم استقبال از عبدالله حیدری تیل جانباز و نایب قهرمان جهانی پارا المپیک در رشته پرتاب نیزه و اولین مدال آور المپیک تاریخ ورزش شهرستان خلخال برگزار شد.

اطلاعات بیشتر...

80 معلول تحت پوشش بهزیستی قرچک به اردوی فرهنگی بابلسر اعزام شدند

همزمان با دهه کرامت ، 80 نفر از معلولان تحت پوشش خدمات بهزیستی شهرستان قرچک روز چهارشنبه به اردوگاه شهید عظیمی بابلسر اعزام شدند

اطلاعات بیشتر...

رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین: در لندن نتایج خوبی گرفتیم

«بهمن رضایی» رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولین عملکرد نمایندگان ایران در رقابت های جهانی لندن را مطلوب توصیف کرد و گفت: ملی پوشان ایران در این دوره از رقابت ها نسبت به دور پیشین نتیجه بهتری گرفتند

اطلاعات بیشتر...

راه اندازی 160 مرکز اورژانس اجتماعی جدید در سال جاری

رئیس سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی 160 مرکز اورژانس اجتماعی جدید در سال جاری خبر داد و از معلولین منتخب شوراهای شهر و روستا خواست پیگیر بررسی طرح لایحه حمایت از حقوق معلولان در صحن مجلس شورای اسلامی باشند.

اطلاعات بیشتر...

تصویب «حرکت با ویلچر، حرکت عابر پیاده است» در کمیسیون اجتماعی دولت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه مصوبه ای در کمیسیون اجتماعی دولت گذراندیم تحت این عنوان که "حرکت با ویلچر حرکت عابر پیاده است" گفت: قبلا حرکت با ویلچر، حرکت با خودرو تلقی می شد. طی دو سه هفته اینده آن را در هیأت دولت هم به تصویب می‌رسانیم.

اطلاعات بیشتر...

استقرار طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه در 30 شهر محروم

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه طرح توانبخشی مبتنی بر جامعه را 30 سال است که اجرا می کنیم گفت: سال گذشته 430 هزار معلول روستایی را تحت پوشش قرار دادیم و امسال همان برنامه را در شهرها و حاشیه شهرها اجرا خواهیم کرد که برای این منظور 30 شهر محروم را درنظر گرفته‌ایم

اطلاعات بیشتر...

آمار مطلوبی در زمینه مناسب سازی فضای شهری نداریم/گره زدن مناسب سازی با معلولیت غلط است

رییس دبیرخانه پیگیری مناسب سازی کشور با بیان اینکه از نظر آماری در وضعیت مطلوبی به لحاظ مناسب سازی قرار نداریم، گفت: در این میان شوراهای شهر نقش منحصر بفردی در راستای ارتقای مناسب سازی دارند. زیست شهری در محیطی آرام و بدون دغدغه از انتظارات منطقی و از حقوق همه مردم است.

اطلاعات بیشتر...

زنان توانمند در توسعه هر جامعه نقش اساسی دارند

معاون سیاسی استاندار اردبیل گفت: زنان توانمند در توسعه هر جامعه نقش اساسی دارند بطوریکه نمونه‌های آن در هرگوشه از دنیا در تمام علوم مشاهده می شود.

اطلاعات بیشتر...

انتقال به موقع نیازمندی‌های جامعه هدف به بهزیستی باید راس امور قرار گیرد

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در اولین نشست معلولین منتخب پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای کشور با تاکید بر ایجاد شبکه سراسری منتخبین دارای معلولیت پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستا، گفت: انتقال به موقع نیازمندی‌های جامعه هدف به بهزیستی باید راس امور قرار گیرد و ما نیز به مقتضیات منابع این کار را دنبال می‌کنیم.

اطلاعات بیشتر...

همایش کشوری علمی کاربردی کارشناسان مسئول توانپزشکی و تجهیزات پزشکی در استان سمنان برگزار شد

همایش کشوری علمی کاربردی کارشناسان مسئول توانپزشکی و تجهیزیات پزشکی استان سمنان با هدف بررسی چالش ها و مشکلات موجود در امر خدمت رسانی به معلولین و دستیابی به راهکارهای نوین در ارائه خدمات توانپزشکیبرگزار شد.

اطلاعات بیشتر...
اولین  قبلی  ...  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  ...  بعدی  آخرین