اخبار داخلی

دومین دوره ویزیت رایگان مددجویان آسیب های نخاعی

دومین دوره ویزیت رایگان مددجویان ضایعات نخاعی در تاریخ 1396/02/22 به همراه دو تیم پزشکی در دفتر مرکزی معلولین ضایعات نخاعی ایران در واحد طرشت انجام گردید.

اطلاعات بیشتر...

برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی مناسب سازی معابر محیط شهری معلولین

برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی مناسب سازی معابر محیط شهری معلولین در مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران , واحد روزانه توانبخشی و آموزشی معلولین ضایعه نخاعی شهدای جلائی پور

اطلاعات بیشتر...

برگزاری جشن استقبال از بهار سال 1396

مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران همه ساله درایام گوناگون برنامه های متنوعی که شامل برنامه های جشن و شادی ، اردوهای گوناگون ، توزیع سبدهای کالا ، توزیع کمک های مالی برای رفع مشکلات مختلف مددجویان عزیز وهمچنین درطول سال وبه ویژه درایام عزاداری ماه های محرم و رمضان برنامه هایی با حال و هوای مذهبی را برای ارتقاء روحیه معنوی مددجویان برگزار می نماید .

اطلاعات بیشتر...

راه اندازی , بازسازی و مناسب سازی ساختمان واحد طرشت

مفتخریم در آیندۀ بسیار نزدیک با افتتاح دفتر مرکزی مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران در محدودۀ طرشت گامی نوین و بسیار ارزنده دیگری در ارایه خدمات به مددجویان برداریم .

اطلاعات بیشتر...

دریافت خدمات فیزیوتراپی , کاردرمانی , آبدرمانی و آموزش های شخصی برای مددجویان ضایعات نخاعی

در یک اقدام بسیار شایسته مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران مدیریت مرکز روزانه توانبخشی و آموزشی معلولین آسیب های نخاعی شهدای جلائی پور را واقع در بهزیستی مولوی بر عهده گرفته است

اطلاعات بیشتر...

ارائه خدمات درمانی بصورت رایگان با موافقت دانشگاه علوم پزشکی دانشکده شهید بهشتی

در راستای برخورداری هرچه بهتر و بیشتر از خدمات درمانی با امضاء موافقت نامه ای با دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی توسط مدیر عامل محترم مرکز آقای علی ضرابی و معاونت درمان دانشگاه فوق دربارۀ دریافت خدمات درمانی رایگان برای مددجویان توسط تعدادی از بیمارستانهای تحت نظارت این دانشگاه به شرط بستری شدن از هم اکنون از این مزایا بهره مند شوند .

اطلاعات بیشتر...

برخورداری از طرح کمک هزینه تحصیلی

مرکز حمایت از معلولین ضایعات نخاعی ایران با تلاش فراوان موفق به اخذ همکاری با بعضی از سازمان و ارگان های مردمی برای دریافت کمک هزینۀ تحصیلی مددجویان و فرزندان توانخواهان گردید .

اطلاعات بیشتر...